Ви ніколи не зрозумієте одну мову, поки не будете розуміти хоча б дві

Джеффрі Вілланс

Мови, які ми пропонуємо

Англійська

Німецька

Чеська

Польська

Французька

Італійська

Іспанська

Українська

Російська

Китайська

Як вчити іноземну мову?

1. Ваша ціль

Коли Ви приходите до нас, перше наше запитання: «Чому Ви хочете вивчити іноземну мову?» Відштовхуючись від цього, ми складаємо для Вас індивідуальну програму вивчення мови, або для індивідуальних уроків або для групових уроків, для онлайн-навчання чи для навчання вживу. Головне – це досягти Вашої цілі. У нас має бути чіткий план, як ми можемо досягнути поставленої цілі, розрахований час і кошти.  

2. Говорити

Уявіть собі, Ви приїхали в чужу країну. Ваші дії? Ви не сідаєте вчити граматику, чи розбирати складні конструкції, Ви починаєте повторювати за оточуючими і говорити іноземною мовою. Так і у нас. Ми робимо від початкового рівня акцент на діалогах і розмові. Це повністю можливо і перевірено нами. Ви повинні переключитися на іноземну мову, а для цього Вам треба спілкуватися. Тому заняття ми проводимо іноземною мовою і не лякайтеся, ми знаємо, як це робити з початкового рівня. Запам’ятайте, скільки Ви б не переглянули відео, не вивчили граматики Вам потрібен співрозмовник! Саме репетитор є Вашим співрозмовником!

3. План

Є 6 рівнів вивчення іноземної мови: А1, А2, B1, B2, C1, C2

Щоб досягнути певного рівня Вам знадобиться програма навчання і вимоги, які є міжнародними для конкретного мовного рівня. Тому для цього створені серії підручників, у яких зібрана вся інформація необхідна для конкретного мовного рівня: лексика, слухання, граматика. Надзвичайно важливим є саме вибір підручника і видавництва. Ми користуємося підручниками іноземного видавця, які наповнені аудіозаписами і вправами на говоріння, а також включена граматика і фонетика. Тобто, з підручником Ви вчите мову комплексно, вчитеся читати, писати, говорити, слухати. Ці всі навички ми реалізовуємо на кожному уроці. Щоб якісно вчити мову необхідна структура вивчення мови. Ви маєте чітко розуміти як і куди Ви рухаєтеся, у Вас має бути план. 

4. Середовище вивчення німецької мови

Коли Ви вивчаєте іноземну мову, ми максимально створюємо навколо вас культуру іноземної країни. Тобто Ви дивитеся відео, новини, слухаєте пісні, радіо, читаєте книги, статті, журнали в інтернет-просторі і звісно висловлюєте свою думку іноземною мовою щодо прочитаного, прослуханого, побаченого. Тут ми і Ви можемо сповна проявити свою креативність і, справді, зробити навчання цікавим, невимушеним, креативним, але тим не менш суперефективним. Перевірено на практиці.

5.  Психологічний аспект

Відносини викладача і учня будуються на довірі і відкритості. Тобто учень може відверто запитати викладача те, що його турбує, що йому не подобається, де він невпевнений і обговорити це з викладачем. Викладач в свою чергу відкрито оцінює сильні і слабкі сторони учня і дає свої поради. Ми є команда, у якої є спільна ціль!

 

Рівні вивченння мови і час вивчення

 Щоб зрозуміти, який у Вас мовний рівень, Ви можете прочитати інформацію щодо навичок володіння мовою на різних мовних рівнях. 

Рівень А1

Розуміння
  1. Аудіювання

Я розумію окремі знайомі слова і дуже прості фрази в повільно і чітко звучній мові в ситуаціях повсякденного спілкування, коли говорять про мене, про мою сім’ю та найближче оточення.

  1. Читання

Я розумію знайомі імена, слова, а також дуже прості пропозиції в оголошеннях, плакатах або каталогах.

 

Говоріння

  1. Діалог

Я можу брати участь в діалозі, якщо мій співбесідник повторює на моє прохання в сповільненому темпі свій вислів або перефразовує його, а також допомагає мені сформулювати те, що я намагаюся сказати. Я можу ставити прості запитання і відповідати на них в рамках відомих мені тем.

  1. Монолог

Я умію, використовуючи прості фрази і речення, розповісти про місце, де живу, і людях, яких я знаю.

Письмо

Я можу писати прості листівки (наприклад, поздоровлення зі святом), заповнювати формуляри, вносити своє прізвище, національність, адреса в реєстраційний листок в готелі.

Рівень А2

Розуміння

  1. Аудіювання

Я розумію окремі фрази у найбільш споживаних словах, у висловах, що стосуються важливих для мене тем (наприклад, основну інформацію про себе і свою сім’ю, про покупки, про місце, де живу, про роботу). Я розумію, про що йде мова в простих, чітко виголошених і невеликих за об’ємом повідомленнях та оголошеннях.

  1. Читання

Я розумію дуже короткі прості тексти. Я можу знайти конкретну, легко передбачену інформацію в простих текстах повсякденного спілкування: у рекламах, проспектах, меню, розкладах. Я розумію прості листи особистого характеру.

Говоріння

  1. Діалог

Я можу спілкуватися у простих типових ситуаціях, що вимагають безпосереднього обміну інформацією в рамках знайомих мені тем і видів діяльності. Я можу підтримувати гранично коротку розмову на побутові теми, та все ж розумію недостатньо, щоб самостійно вести бесіду.

  1. Монолог

Я можу, використовуючи прості фрази і пропозиції, розповісти про свою сім’ю та інших людей, умови життя, навчання, справжню або колишню роботу.

Письмо

Я можу писати прості короткі листи і повідомлення. Я можу написати нескладний лист особистого характеру (наприклад, висловити кому-небудь свою вдячність)

Рівень В1

Розуміння

  1. Аудіювання

Я розумію основні положення чітко виголошених висловів в межах літературної норми на відомі мені теми, з якими мені доводиться мати справу на роботі, в школі, на відпочинку і так далі. Я розумію, про що йде мова в більшості радіо- і телепрограм про поточні події, а також передач, пов’язаних з моїми особистими або професійними інтересами. Мова тих, що говорять має бути при цьому чіткою і відносно повільною.

  1. Читання

Я розумію тексти, побудовані на частотному мовному матеріалі повсякденного і професійного спілкування. Я розумію опис подій, відчуттів, намірів в листах особистого характеру.

Говоріння

  1. Діалог

Я умію спілкуватися в більшості ситуацій, що виникають під час перебування в країні мови, що вивчається. Я можу без попередньої підготовки брати участь в діалогах на знайому мені тему (наприклад, «сім’я», «хобі», «робота», «подорож», «поточні події»).

  1. Монолог

Я можу будувати прості зв’язні вислови про свої особисті враження, події, розповідати про свої мрії, надії і бажання. Я можу коротко обґрунтувати і пояснити свої погляди, наміри. Я можу розповісти історію або викласти сюжет книги або фільму і висловити до цього своє відношення.

Письмо

Я вмію писати простий, зв’язний текст на знайомі або такі, що цікавлять мене теми. Я умію писати листи особистого характеру, повідомляючи в них про свої особисті переживання і враження.

Рівень В2

Розуміння

  1. Аудіювання

Я розумію розгорнуті доповіді і книги і що міститься в них навіть складну аргументацію, якщо тематика цих виступів мені достатньо знайома. Я розумію майже всі новини і репортажі про поточні події. Я розумію вміст більшості фільмів, якщо їх герої говорять на літературній мові.

  1. Читання

Я розумію статті і повідомлення по сучасній проблематиці, автори яких займають особливу позицію або висловлюють особливу точку зору. Я розумію сучасну художню прозу.

Говоріння

  1. Діалог

Я можу без підготовки досить вільно брати участь в діалогах з носіями мови, що вивчається. Я умію брати активну участь дискусії по знайомій мені проблемі, обґрунтовувати і відстоювати свою точку зору.

  1. Монолог

Я можу зрозуміло і докладно висловлюватися по широкому кругу питань, що цікавлять мене. Я можу пояснити свою точку зору з актуальної проблеми, надаючи все аргументу «за» і «проти».

Письмо

Я умію писати зрозумілі детальні повідомлення по широкому кругу питань, що цікавлять мене. Я умію писати есе або доповідь, освітлюючи питання або аргументуючи точку зору «за» і «проти». Я умію писати листи, виділяючи ті події і враження, які є для мене особливо важливими.

 

Рівень С1

Розуміння
  1. Аудіювання

Я розумію розгорнуті повідомлення навіть якщо вони мають нечітку логічну структуру і смислові зв’язки не виражені експліцитно. Я майже вільно розумію всі телепередачі і фільми.

  1. Читання

Я розумію великі складні нехудожні і художні тексти, їх стилістичні особливості. Я розумію також спеціальні статті і технічні інструкції великого об’єму, навіть якщо вони не стосуються сфери моєї діяльності.

Говоріння
  1. Діалог

Я умію спонтанно і нашвидку, не зазнаючи труднощів в підборі слів, виражати свої думки. Моя мова відрізняється різноманітністю мовних засобів і точність їх вживання в ситуаціях професійного або повсякденного спілкування. Я умію точно формулювати свої думки і висловлювати свою думку, а також активно підтримувати будь-яку бесіду.

  1. Монолог

Я умію зрозуміло і докладно викладати складні теми, об’єднувати в єдине ціле складові частини, розвивати окремі положення і робити відповідні виводи.

Письмо

Я умію чітко і логічно виражати свої думки у письмовій формі і детально освітлювати свої погляди. Я умію детально викладати в листах, вигадуваннях, доповідях складні проблеми, виділяючи те, що мені представляється найбільш важливим. Я умію використовувати мовний стиль, відповідний передбачуваному адресатові.

Рівень С2

Розуміння
  1. Аудіювання

Я вільно розумію будь-яку розмовну мову при безпосередньому або опосередкованому спілкуванні. Я вільно розумію мову носія мови, що говорить в швидкому темпі, якщо у мене є можливість звикнути до індивідуальних особливостей його вимови.

  1. Читання

Я вільно розумію всі типи текстів, включаючи тексти абстрактного характеру, складні в композиційному або мовному відношенні: інструкції, спеціальні статті і художні твори.

Говоріння
  1. Діалог

Я можу вільно брати участь в будь-якій розмові або дискусії, володію всілякими ідіоматичними і розмовними виразами. Я нашвидку висловлююся і умію виражати будь-які нюанси значення. Якщо у мене виникають труднощі у використанні мовних засобів, я умію швидко і непомітно для тих, що оточують перефразовувати свій вислів.

  1. Монолог

Я умію нашвидку вільно і аргументовано висловлюватися, використовуючи відповідні мовні засоби, залежно від ситуації. Я умію логічно побудувати своє повідомлення так, щоб привернути увагу слухачів і допомогти їм відзначити і запам’ятати найбільш важливі положення.

Письмо

Я умію логічно і послідовно виражати свої думки у письмовій формі, використовуючи при цьому необхідні мовні засоби. Я умію писати складні листи, звіти, доповіді або статті, які мають чітку логічну структуру, що допомагає реципієнтові відзначити і запам’ятати найбільш важливі моменти. Я умію писати резюме і рецензії як на роботи професійного характеру, так і на художні твори.

 https://uk.wikipedia.org/wiki/Сертифікати_знання_французької_мови

 

Час вивчення для одного мовного рівня залежить звісно від кількості занять і від індивідуального сприйняття учня. Але в середньому необхідно 3 місяці для одного мовного рівня.  Стосовно цього Вас зможе проконсультувати викладач на безкоштовному уроці і визначити Ваш мовний рівень. 

Для дітей

Діти вимагають особливого підходу, але це не значить слабшого підходу. Насправді, вони володіють магічною властивістю схоплювати і запам’ятовувати все без мовного бар’єра. Тому вчити іноземну мову в дитинстві – це найпрекрасніший подарунок своїй дитині. Вік: від 3 років. Звісно, тут буде індивідуальна програма вивчення мови, але основний акцент на відео, мультиках і діалогах, на говорінні. Хто може краще повторювати ніж діти? Напевне, Ви помітили, що коли Ваша дитина дивиться відео, наприклад, російською мовою, вона зараз без проблем може говорити з Вами російською мовою. Хіба це не найкраще підтвердження, що така методика працює? Процес навчання в ігровій формі і спілкуванні виключно іноземною мовою. І святе правило для нас: ніколи і нічим не зачепити гідність дитини і її право на різноманітну поведінку. Ми до цього готові!

 

Для школярів

Ох, школа… Є у мене багато запитань до нашої системи освіти. Тому якщо Ви хочете, щоб Ваш школяр чи школярка побачили інший, набагато цікавіший спосіб навчання, найкраще, що Ви можете зробити – це привести його/її до нас. Ми складаємо індивідуальну програму, включаючи Ваші побажання і цілі. Акцент виключно на говорінні німецькою мовою. Адже тут визначається майбутнє школяра чи школярки. Якщо він/вона буде говорити іноземною мовою, то буде мати сотні і тисячі можливостей в майбутньому. Це підготовка до ЗНО і інших тестів. Також підбираємо необхідну серію книг для вивчення німецької мови, які розраховані на школярів. Тому що навчання повинне бути структурованим. І найголовніше, школяр чи школярка є для нас особистістю і може реалізовувати всі свої ідеї на наших уроках. Ми відкриємо весь їхній потенціал!

 

Для дорослих

Ви хочете працювати за кордоном? Вчитися? Жити? Тоді Вам до нас! Тут ми справжні профі. Вже довгий час працюємо з міжнародними компаніями, які готують електриків, медсестер, лікарів для роботи в Німеччині. У нас є чітка і перевірена програма навчання. Це основний акцент на говорінні! Заняття ведуться іноземною мовою. Це чітка структура навчання і розрахований час навчання, це чіткий мовний рівень. Тут необхідна серія підручників, які допоможуть досягнути Вам конкретного рівня і ми використовуємо ці підручники. Також ми готуємо до здачі будь-якого тесту. При підготовці враховуємо всі вимоги конкретного тесту. Надаємо спеціалізовану лексику і терміни, які потрібні для роботи. Повірте, у Вас все вийде, незалежно від віку, Вам потрібно чітко виконувати вказівки викладача і Ви досягнете необхідної цілі!

 

Індивідуальні чи групові заняття

Звісно, вирішувати Вам! В кожному випадку ми складаємо для Вас індивідуально програму навчання або програму навчання для групи, якщо у Вас спільні цілі і однаковий мовний рівень. Завжди акцент на спілкуванні іноземною мовою і заняття проводяться іноземною мовою. Завжди перевіряється, чи засвоєна інформація учнем і результат навчання. Тут також обов’язково застосовується серія підручників для досягнення певного мовного рівня. Але… Все залежить від Вашого часу, цілей і побажань. Якщо ви хочете акцент на граматику чи розмовну мову або інша Ваша ідея, ми все обговорюємо і складаємо Вашу індивідуальну програму навчання. Тому обов’язково проконсультуйтеся з нами, що саме Ви очікуєте від навчання і яка Ваша ціль! А ми в свою чергу розкажемо Вам як цієї цілі досягнути. Консультація безкоштовна!

 

Для компаній і підприємств

Ви хочете, щоб Ваші співробітники вільно володіли іноземною мовою і тим самим збільшили дохід і успіх Вашої компанії? Ми готові Вам в цьому допомогти! Ми маємо чітку методику викладання для працівників компаній і знаємо, як навчити їх іноземної мови. Це обов’язково акцент на спілкуванні іноземною мовою! Це серія книг, які готують до певного мовного рівня. Це систематичні, структуровані заняття і строгий контроль виконання домашніх завдань. Ми розрахуємо з Вами час для досягнення конкретного мовного рівня співробітників і необхідні кошти. На даному етапі у нас є проект «Німецька мова для електриків» для компанії Muskelhirn https://muskelhirn.com/#section5/. Її керівник може підтвердити, що наша методика є надзвичайно ефективною! Звертайтеся, консультація Безкоштовна!